Tension nyerr !

Asalammualaikum :)






Hai korang ! Hari ni , hari sabtu , 
so , hari Isnin aku sekolah .. so , apa masalahnyerr ??

Masalah nyer  ialah , 

jeng ,, jeng ,, jeng ..

Start hari Isnin ni , aku kene tukar dari sesi petang ke sesi pagi ..
#apalah aku ni , tu punn nak ngadu -,-

Actually , aku memang suka n teramat amat suka bila dapat tahu aku
tukar sesi .. 

TAPI ,
sekolah petang pun best  jugakk ..
Haissh,, mana satu ni .. 


kalau sekolah pagi ... :


1. macam yang semua orang dah tahu , sekolah pagi mesti kena bangun pagi .. #malasnyerr nak bangun pagi

2. Kalau sekolah pagi , aku ada banyak masa kat rumah .. 


3. Tapi , sekolah pagi tak ramai kawannn .. hurrmm -,-


Kalau sekolah petang ... :


1. Boleh bangun lambat .. hehe .. peace (Y)


2. Tapi , kalau dah bangun lambat , mesti lar balik pun lambat.. 


3. Sekolah petang ramai kawann ! 


Well , aku redha just redha jea . huhu

takpe takpe , walaupun nanti aku kena sekolah pagi , kita still
boleh calling calling kan ? 
Ala , tahun ni je kutt kita terpisah ..
tahun depan jumpa balekk .. :')
lagipun , FB  kan ada ..-,- 


Tu jelah .. kbye :)
Maaf atas penggunaan aku kepada yang lebih tua. Jangan lupa tekan button like kat bawah nih ! :)

0 000 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...